Mobilmenu
Abonnemangsöversikt fn.
Tennisskola
Kontakta oss

Sedan flera år bedriver Smögens TK och Hunnebostrands TK ett samarbete vad gäller tennisträning och tennisskola. Alla barn och ungdomar som vill gå i tennisskola hänvisas till Hunnebo TK som tillhandahåller utbildade, erfarna tränare och ledare. Huvuddelen av träning och tennisskola är förlagd till Smögen TK:s tennishall på Smögen.

Sommartennisskola: På vår utomhusbana bedriver tränarna Nils Bredin och Andreas Junestål Meijer tennisskola för barn och vuxna med både gruppträning och personlig träning under sommaren. Läs mer och säkra era platser genom att klicka på länken nedan.

carlbredin.se           Ni kan nå dem via telefon om ni har frågor: Nils Bredin 072-3090221 Andreas Junestål Meijer 073-9347559