Mobilmenu
Allmänna villkor
Abonnemangsöversikt fn.
Tennisskola

Information och anvisningar för digital bokning av speltid på våra tennisbanor.
För närvarande finns att välja mellan 2 banor, Innebana och Utebana.

Innebanan, dvs.banan i Tennishallen är bokningsbar för strötimmar och abonnemang fram till 1 maj.

Utebanan är öppen under maj till oktober. Öppnar 1 maj.

Bokning av speltid sker genom att:

Steg 1: Välja dag i kalendern och sedan klicka på önskad tid, förutsatt att den är ledig. (Du kan bara välja 1 timma per gång.)

Steg 2: Välja "Vidare".

Steg 3: Välja "Boka nu"

Första gången man bokar, krävs att uppgiftsformuläret är fullständigt ifyllt, inkl.personnummer.
Nästa gång man bokar räcker det att fylla i personnumret, så fylls övriga uppgifter i automatiskt.

Du kommer nu att få en "Bokningsbekräftelse" till din E-postadress med ditt medlems ID samt gällande Portkod till ute eller inomhusbana. Har du ingen E-postadress, ring någon under "Kontakt" om du undrar något.

Dörrkod får inte, utan Klubbledningens godkännande, lämnas ut på sociala medier, typ Facebook eller liknande.

För bokning av säsongsabonnemang, regelbunden återkommande tid med tränare etc.kontaktas någon i klubbledningen. Kontaktuppgifter finns under ”Kontakta oss” på hemsidan.

Avbokning av bokad speltid får och kan göras, på Innebanan ej senare (mindre) än 24 timmar före den bokade speltiden. För utebanan gäller 2 timmar. För avbokning inom 24 resp.2 timmar, kontakta klubbledningen.

Betalning av bokad speltid skall ske senast 14 dagar efter den verkliga speltiden.
Betalningssätt, timpriser mm.framgår av information på hemsidans Startsida och kan endast betalas med Swish(”Hem”)

Smögens Tennisklubb